Deleguj zadania i ciesz się czasem

47.00 w tym VAT

PDF

Nasz poradnik pomoże Ci zdobyć wiedzę, dzięki której świadomie będziesz delegować zadania pracownikom. Poznasz różne poziomy delegowania zadań i dowiesz się, kiedy należy je wprowadzać.

19 Osób ogląda ten produkt w tej chwili!

O książce

Delegowanie zadań nie jest proste, ale jest koniecznym krokiem do rozwoju firmy. Twoje moce przerobowe są ograniczone i chcąc wykonać wszystko samodzielnie, w pewnym momencie wpadniesz w błędne koło. Wykonując czynności, które mógłbyś zlecić komuś innemu, marnujesz czas, który mógłbyś poświęcić na rozwój. 

Samo podjęcie decyzji o zatrudnieniu, to dopiero początek w drodze do sukcesu. Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że kompetentny pracownik, który dostanie zadanie, będzie umiał je wykonać. Niewielu jednak wie, że delegować zadania trzeba umieć. 

Nasz poradnik pomoże Ci zdobyć wiedzę, dzięki której świadomie będziesz delegować zadania pracownikom. Poznasz różne poziomy delegowania zadań i dowiesz się, kiedy należy je wprowadzać, stosując czynnik Z. 

Dowiesz się, jak na podstawie obiektywnych i subiektywnych czynników, sprawdzić samodzielność danego pracownika. Pomoże Ci to, realnie spojrzeć na danego kandydata już na etapie rekrutacji do pracy. 

Wiemy, że teoria jest ważna, ale jeszcze ważniejsza jest praktyka. Dlatego, w naszym podręczniku, umieściliśmy przydatne narzędzia, które możesz zastosować w swojej firmie. Pomogą Ci one w określeniu celów i priorytetów.

Osoby, które dopiero wchodzą w etap zarządzania ludźmi, przeważnie nie bardzo wiedzą, w jaki sposób powinni zachowywać się w stosunku do pracowników. Uważamy, że łączy się to bezpośrednio z umiejętnościami kierowniczymi, dlatego omówiliśmy także różne style kierowania. To podstawy wiedzy, które pomogą Ci wejść w rolę zarządzania podwładnymi. Wiedza ta, w połączeniu z modelem rozmowy delegującej, to solidne podstawy do mądrego delegowania zadań.

Dla kogo jest ta książka?

  • Dla przedsiębiorców, którzy stoją przed dylematem, czy warto zatrudnić pracowników i delegować zadania
  • Dla przedsiębiorców, którzy pragną nauczyć się kierować ludźmi i poznać tajniki motywowania pracowników
  • Dla osób, które zatrudniają pracowników i uważają, że nie wszystko idzie zgodnie z planem

Jakie korzyści przyniesie Ci zakup poradnika?

DOWIESZ SIĘ, JAK DOPASOWAĆ ZADANIA DO POZIOMU ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKA

Oszacowanie odpowiedniego stopnia trudności delegowanych zadań, jest trudne. Jest też niezwykle istotne. Ma to duży wpływ na zaangażowanie danego pracownika lub jego brak. Po przeczytaniu naszego podręcznika, zyskasz praktyczną wiedzę, na temat tego jak dobierać zadania do stopnia zaangażowania pracownika. Poznasz też skuteczne narzędzie, które ułatwi Ci proces decyzyjny.

POZNASZ NARZĘDZIA, KTÓRE POMOGĄ CI WYZNACZAĆ CELE I ZARZĄDZAĆ PRIORYTETAMI

Wyznaczanie celów i priorytetów jest niezwykle istotne, do osiągania kolejnych etapów rozwoju przedsiębiorstwa. Wiemy, że nie jest to proste, dlatego omawiamy i udostępniamy Ci praktyczne narzędzia, które Ci w tym pomogą. Z ich pomocą nauczysz się odróżniać priorytety i skupiać się na nich.

POZNASZ RÓŻNE STYLE KIEROWANIA

Delegowanie zadań, to jeden z elementów zarządzania zasobami ludzkimi. Do prawidłowego funkcjonowania całej układanki, niezbędne jest prawidłowe kierowanie. Dowiesz się, jakie są style kierowania i do jakich konsekwencji prowadzi stosowanie ich.

POZNASZ NAJCZĘSTSZE PROBLEMY ZWIĄZANE Z DELEGOWANIEM ZADAŃ

Delegowanie zadań nie jest łatwe, szczególnie dla osób, które dopiero zaczynają wdrażać się w ten proces. Wiemy, że przedsiębiorcy często uważają, że wszystko zrobią najlepiej sami. Obawa przed oddelegowaniem części zadań wynika z kilku kwestii, które szczegółowo omówiliśmy. Dzięki temu poznasz najczęstsze rozterki, z którymi mierzysz się nie tylko Ty! Zobaczysz także kwestie delegowania, od strony pracownika.

Spis treści

  1. Wstęp
  2. Poziomy delegowania zadań
  3. Poziomy wie, potrafi, chce
  4. 5 poziomów delegowania
  5. Czynnik Z w rozwoju pracownika
  6. Koło samodzielności pracownika
  7. Narzędzia do wyznaczania priorytetów
  8. 5 etapów delegowania zadań
  9. Style kierowania
  10. Trójkąt dramatyczny Karpmana
  11. Model rozmowy delegującej
  12. Najczęstsze problemy w delegowaniu zadań
  13. Wady i zalety w delegowaniu
Autorka

Justyna Broniecka

Przedsiębiorca, menadżer. Od prawie 10 lat właścicielka i twarz marki ZUS to nie MUS. Jej misją jest edukacja i uświadamianie klientów odnośnie systemu podatkowego Chce, aby przedsiębiorcy wiedzieli jakie są możliwości oraz z czym wiążą się poszczególne wybory. Przeszkoliła ponad 5 tys osób. Jest często zapraszana na konferencje, wykładowca w szkołach wyższych. Jej szkolenia i wystąpienia oceniane są jako praktyczne, użyteczne i ciekawe. Fanka logicznego myślenia oraz ułatwiania sobie życia.

Od prawie 10 lat członek międzynarodowej organizacji Toastmasters, gdzie doskonali swoje umiejętności przemawiania publicznego oraz zarządzania. Otrzymała tam najwyższy tytuł DTM (Distinguished Toastmaster). Prywatnie pasjonatka podróży, szczególnie do Afryki.

Z tej samej kategorii

Inni klienci kupili również