Była już mowa o awatarze klienta, o strategii sprzedaży. Pora więc zastanowić się nad pozyskiwaniem klienta. W momencie kiedy stworzyliśmy awatara klienta w dość prosty sposób możemy określić, w jakich miejscach w internecie bywają nasi klienci. Będziemy mogli dopasować formę reklamy. Na pewno inaczej będzie wyglądała reklama kierowana do kobiet związaną z branżą beuty (fryzjerzy, kosmetyczki itp.), a inaczej do kobiet pracujących w zawodach profesjonalnych (np. prawnik), a jeszcze inaczej do mężczyzn np. pracujących w zawodzie kierowcy. Na samym początku warto skupić się na największych grupach klientów, ponieważ zwiększa to prawdopodobieństwo szybkiego wzrostu sprzedaży. Apropo awatara klienta oraz tego, gdzie tych klientów można znaleźć najlepiej jest to skonsultować z osobami, które z nami współpracują.
Więcej na: https://bit.ly/3g2Tup3