Większość z nas nie pamięta już czasów bez Internetu. Sama jak przez mgłę pamiętam, jak do pierwszych klas szkoły podstawowej szukałam informacji w bibliotece. Obecnie zdecydowana większość firm posiada swoje strony internetowe, swoje kanały w mediach społecznościowych. Co więcej, bez nich nie mogliby sprzedawać. A więc Internet niesie ze sobą wiele dobrego. Z drugiej strony anonimowość prowadzi do bezkarnego hejtowania, obrażania innych ludzi. Można bezkarnie wystawić komuś negatywną opinię, można bezkarnie obrażać swoją konkurencję. Pytanie, gdzie jest złoty środek komunikowania swojej firmy w Internecie?
Strona korzysta z plików cookies w celu tworzenia anonimowych statystyk. Zapoznaj się z naszą polityką cookies.AkceptujęWięcej...
Polityka cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.