Podcast

Jak złapać swoich klientów?

podcast

Była już mowa o awatarze klienta, o strategii sprzedaży. Pora więc zastanowić się nad pozyskiwaniem klienta. W momencie kiedy stworzyliśmy awatara klienta w dość prosty sposób możemy określić, w jakich miejscach w internecie bywają nasi klienci. Będziemy mogli dopasować formę reklamy. Na pewno inaczej będzie wyglądała reklama kierowana do kobiet związaną z branżą beuty (fryzjerzy, kosmetyczki itp.), a inaczej do kobiet pracujących w zawodach profesjonalnych (np. prawnik), a jeszcze inaczej do mężczyzn np. pracujących w zawodzie kierowcy. Na samym początku warto skupić się na największych grupach klientów, ponieważ zwiększa to prawdopodobieństwo szybkiego wzrostu sprzedaży. Apropo awatara klienta oraz tego, gdzie tych klientów można znaleźć najlepiej jest to skonsultować z osobami, które z nami współpracują.


Więcej na: https://bit.ly/3g2Tup3

Justyna Broniecka

Przedsiębiorca, menadżer. Od prawie 10 lat właścicielka i twarz marki ZUS to nie MUS. Jej misją jest edukacja i uświadamianie klientów odnośnie systemu podatkowego Chce, aby przedsiębiorcy wiedzieli jakie są możliwości oraz z czym wiążą się poszczególne wybory. Przeszkoliła ponad 5 tys osób. Jest często zapraszana na konferencje, wykładowca w szkołach wyższych. Jej szkolenia i wystąpienia oceniane są jako praktyczne, użyteczne i ciekawe. Fanka logicznego myślenia oraz ułatwiania sobie życia. Od prawie 10 lat członek międzynarodowej organizacji Toastmasters, gdzie doskonali swoje umiejętności przemawiania publicznego oraz zarządzania. Otrzymała tam najwyższy tytuł DTM (Distinguished Toastmaster). Prywatnie pasjonatka podróży, szczególnie do Afryki.

author-avatar

O Justyna Broniecka

Przedsiębiorca, menadżer. Od prawie 10 lat właścicielka i twarz marki ZUS to nie MUS. Jej misją jest edukacja i uświadamianie klientów odnośnie systemu podatkowego Chce, aby przedsiębiorcy wiedzieli jakie są możliwości oraz z czym wiążą się poszczególne wybory. Przeszkoliła ponad 5 tys osób. Jest często zapraszana na konferencje, wykładowca w szkołach wyższych. Jej szkolenia i wystąpienia oceniane są jako praktyczne, użyteczne i ciekawe. Fanka logicznego myślenia oraz ułatwiania sobie życia. Od prawie 10 lat członek międzynarodowej organizacji Toastmasters, gdzie doskonali swoje umiejętności przemawiania publicznego oraz zarządzania. Otrzymała tam najwyższy tytuł DTM (Distinguished Toastmaster). Prywatnie pasjonatka podróży, szczególnie do Afryki.