Podcast

Jak mówić klientom nie? Live z Martą Żurowską

podcast

Wielu z nas ma spore problemy z asertywnością wobec klientów. Często zdarza się, że nie chcemy się zgadzać na propozycję lub sugestię klienta. Mimo wszystko mówmy TAK. Wynika to z obaw o brak klientów, o złą reputację, o brak przychodów.
Temat zrobił się szczególnie aktualny dziś, kiedy ogrom przedsiębiorców walczy o klienta. Naszym gościem jest Marta Żurowska, która pomaga ludziom dobrze myśleć o sobie, by mieli mniej stresów i lepszą jakość życia. By czuli się dobrze sami ze sobą.

author-avatar

O Justyna Broniecka

Przedsiębiorca, menadżer. Od prawie 10 lat właścicielka i twarz marki ZUS to nie MUS. Jej misją jest edukacja i uświadamianie klientów odnośnie systemu podatkowego Chce, aby przedsiębiorcy wiedzieli jakie są możliwości oraz z czym wiążą się poszczególne wybory. Przeszkoliła ponad 5 tys osób. Jest często zapraszana na konferencje, wykładowca w szkołach wyższych. Jej szkolenia i wystąpienia oceniane są jako praktyczne, użyteczne i ciekawe. Fanka logicznego myślenia oraz ułatwiania sobie życia. Od prawie 10 lat członek międzynarodowej organizacji Toastmasters, gdzie doskonali swoje umiejętności przemawiania publicznego oraz zarządzania. Otrzymała tam najwyższy tytuł DTM (Distinguished Toastmaster). Prywatnie pasjonatka podróży, szczególnie do Afryki.